Real Time Analytics

Livet På En Kant

Puh! Idag blev det mycket....

Publicerad 2012-03-18 14:32:49 i Vanlig vardag,

Jag tänkte att jag skulle göra en liten uppdatering från dagens ridpass. Jag har bara ridit Norton idag för Antes ben var lite svullet i morse. Jag ska ner och kolla på det igen nu och hoppas att svullnaden är borta. Det kan ju vara det att han stått inne och stått stilla under natten.

Norton gick bra, inte lika bra som igår. Idag var han mycket piggare. Han går alldeles för högt i form när han blir så pigg. Jag får jobba mer på det. Det gick bra bitvis när jag lyckades få honom lägre. Jag ska se ut en tävling och träna målmedvetet inför det. Tyvärr måste jag nog snart återlämna dressyrsadeln och jag gråter bara vid tanken. I love it! Det blir till att hitta en likadan sedan.

Nu ska jag ner och mocka lite i hagen, fixa tråden till avdelningen, hämta torv och göra resten av mina vanliga stallsysslor. När jag är färdig med det ska jag åka till Sollentuna och hämta lite av mina saker. Det blir nog bra.

Ikväll ska jag se sista delarna av Äkta Människor på SVT Play.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela