Real Time Analytics

Livet På En Kant

Om nya stallplatsen!

Publicerad 2012-03-15 17:57:32 i Vanlig vardag,

Nu sitter jag vid datorn och ska berätta om min nya stallplats. Det är egentligen ingen stallplats utan ett bete, till Hoppan. Igår var det nämligen en närliggande granne som var förbi och frågade om jag har den kvar, Hoppan alltså. Jo, svarade ju jag. Han berättade då att han skulle behöva sällskap till sin åring. Han bor bara några km bort och det såg bra ut. Jag får själv åka och titta till den och så under sommaren.

Att flytta hästen dit skulle innebära en besparing för mig på 4200:-. Jag kan inte tacka nej.

Jag har tänkt om lite när det gäller mina hästar och jag ska fan lyckas med min plan. Jag bara ska! Nu har jag bestämt mig och det ska gå.

Tyvärr glömde jag ta bilder idag, men jag får väl kanske åka förbi och göra det någon dag framöver.

Ni kanske trodde att jag skulle flytta någon annan häst, men tji fick ni. Då undrar ju jag. Hur tänkte ni om ni tror att jag ska säga upp mitt eget stall och ställa mig inackorderad när jag precis börjat skriva om min artikel om ha häst billigare?

Det här är ju bara ett led i hur jag ska lyckas med mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela