Real Time Analytics

Livet På En Kant

Nu ska jag och posta mitt första paket i min nya verksamhet

Publicerad 2012-03-29 11:36:15 i Vanlig vardag,

Ska precis och duscha för att åka och äta lunch. Efter lunchen ska jag vidare för att posta mitt första paket i min nya verksamhet. Jag tror på det här nu. Det kommer att bli bra.

Jag ska jobba på att lyckas. Det är bara jag själv som avgör vad som är ett lyckande och misslyckande.

Sitter och dregglar över vad jag ska köpa in och idag hittade jag BH-ar i större storlekar vilket har varit väldigt efterfrågat. Det här blir ju bara bättre och bättre. Frågan återstår ju: Vem vill gå inte gå i fina underkläder?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela