Real Time Analytics

Livet På En Kant

Ni som väntat

Publicerad 2012-03-10 22:55:16 i Vanlig vardag,

Det där var INTE någon rolig date. Det enda som var bra med det var att jag kunde konstatera att jag åtminstone inte satt och jämförde med idioten. Det är bra, då vet jag med säkerhet att jag fått ett avslut. Jag kan ju lägga till ännu en i kategorin manliga lögnare. Statistiken bättras inte direkt för det manliga könet. Faktum är att jag saknade den där andra som jag dateade i somras. Han var lite mer lagom och tro det eller ej, men jag uppfattade aldrig någon lögn från hans sida sett. Nej, nu kör jag vidare. Nästa helg=ny date. Någon som är sugen? Varning bara för kraven höjs eftersom..... Herr Snygging borde ju komma hem snart också. Hmm....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela