Real Time Analytics

Livet På En Kant

Nej, nu lägger jag ner för idag

Publicerad 2012-03-30 22:25:50 i Vanlig vardag,

Det blev jobbigare än jag trodde att jobba sent igår och sedan kliva upp och jobba idag. Imorgon ska jag rida och fixa med lite annat här hemma innan det igen är dags för jobb. Det ser bra ut det här.

Söndag blir en vilodag. Nästa vecka är det nytt schema på G på mitt ordinarie jobb, men det kommer att bli bra och det kommer att passa mig under våren. Jag har lite saker jag ska göra under veckan, men på söndag ska jag sätta mig ner och gå igenom det och göra en planering. Synd att det är påskhelg för en del av det jag skulle behöva göra är bara öppet vardagar.

Nu blir det iaf sängen och imorgon väntar en ny dag med regn. Jippi! På kvällen kommer det nog att bli roligt att jobba. Jag tror att det är ett glatt sällskap som kommmer. Ha det gött och på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela