Real Time Analytics

Livet På En Kant

Lite nytt här i mitt liv

Publicerad 2012-03-09 12:51:20 i Vanlig vardag,

Jag kommer att jobba lite annorlunda framöver. Det passar perfekt eftersom jag kom in på en av de kurserna jag sökte tidigare. Nu kommer jag att vara ledig en del vardagar och jobba lite helg ist. Perfekt! Tänkt lite sista tiden och jag har funderat på att lägga ner den här, ja, bloggen alltså. Jag tycker om att skriva, men känner att jag vill skriva snäppet vassare om mig själv, hur jag känner och så. Det känns som att jag inte kan det nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela