Real Time Analytics

Livet På En Kant

Kollat på lite dressyrtävlingar till Norton

Publicerad 2012-03-19 06:08:40 i Hästarna,

Jag har kollat på lite dressyrtävlingar till Norton. Det verkar som att det är LB:3 man ska rida om man vill åka på lite mindre tävlingar. När det gäller Norton och dressyrprogram är det bra om det är något där det händer mycket. Är det bara lite trava runt blir han uttråkad och hittar på egna saker. Till exempel kan det bli lite öppna här och där. En liten ökning här och där. Ibland gör vi också någon banan liknande sak och han kan även sprätta med ena benet som liten höna. Tydligen hinner man ganska mycket på ett ridpass om man bara vill.

Här är tävlingarna jag såg.

13:e maj Wallstanäs Jag vet inte om jag har någon lust. Det är nära och bra men.....

19:e Norrtälje ryttare Hade bara LB1

27:e Solna

3:e juni Rimbo Verkade lagom och bra.

Det här är bara några. Jag kollade bara som snabbast. Jag har ju Ante också som vill tävla och det måste passa ihop med det, mitt arbetsschema och min plånbok. Jag måste hitta en sponsor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela