Real Time Analytics

Livet På En Kant

Jag som skulle berätta något roligt

Publicerad 2012-03-26 22:14:52 i Vanlig vardag,

Jag kände mig lite lycklig och tänkte precis skriva att jag är lite glad för jag kanske skulle få träffa herr snygging på torsdag. Det var ungefär när jag tänkte torsdag som jag insåg att jag är ledig då. Jag kanske inte alls får träffa honom då. Det kanske är så att jag måste ringa ut honom till mig själv istället. Det här går alldeles för segt för min smak.

Eller, så kommer jag på att jag har glömt något på mitt jobb och måste svänga förbi där på torsdag. Jag vet ju vilken tid han ev är där. Hmm....tåls att funderas på. Något måste jag ju hitta på. Jag tycker inte om när det går för sakta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela