Real Time Analytics

Livet På En Kant

Jag letar ny medryttare

Publicerad 2012-03-15 18:50:20 i Vanlig vardag,

Jag har lagt ut en annons om medryttare. Den följer:

Min förra medryttare flyttade utomlands och nu behöver jag en ny.

Söker du?

*En välskolad, välutbildad häst att rida.
*Möjlighet att träna för tränare både dressyr och hoppning.
*Ha tillgång till fina ridvägar lantligt men ändå nära pendeltåg.
*Möjlighet att tävla.

Då är det här hästen för dig. Han är tidigare tävlad svår hoppning och hade tidigare en ryttare som även tävlade dressys upp tom svår klass(dock på annan häst). Han är snäll, lättsam och bussig och har inga olater förutom att han är glad. Han går bra att rida ut både själv och med sällskap. I ridhuset kan han alla krumelurer och krusiduller.

Jag söker:

*Någon som vill rida för en längre period.
*Någon som betalar för att den får ynnesten att rida en så fin häst.
*Någon som är beredd att ta ansvar i både vått och torrt. (Det kan regna den dagen man har sin medryttarhäst).
*Någon som tycker det är roligt att komma till stallet och är trevlig och ordningssam mot sina kamrater.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela