Real Time Analytics

Livet På En Kant

Inspirerad!

Publicerad 2012-03-14 21:40:26 i Vanlig vardag,

Fick lite inspiration och positiv energi från oväntat håll nu på kvällskvisten. Jätteroligt!

Nu känner jag mig lite taggad igen. Har hittat ett nytt presenttips som jag arbetar på och det kommer att komma upp inom de närmaste dagarna. Jag letade det för ett tag sedan, men då hittade jag inte det. Ikväll, av en ren slump, genom den här anonyma inspirationskällan hittade jag den på nytt.

Imorgon slutar jag tidigt igen och jag tänker höra mig för på morgonen om Hoppans ev nya stallplats. Tänkte åka och titta på den. Vi får se vad tiden räcker till.

Här är en liten försmak på presenttipset så får eran fantasi avgöra resten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela