Real Time Analytics

Livet På En Kant

Hingst bokad!

Publicerad 2012-03-16 06:35:32 i Vanlig vardag,

Igår passade jag även på att ringa och "boka" hingst till MB. Det kändes bra. Jag kan ärligt säga att det här valet helt och hållet var en kostnadsfråga. Det var lite betäcka eller inte. För er som inte har betäckt kan jag säga att det är inte direkt gratis.

Jag ska kungöra senare vilken det blev och skriva ihop lite text om den och dess avkommor, men jag kan säga så mycket som att en av avkommorna är den mest vinstrika hästen i S-klass(svår klass) i Tyskland.

Nej, nu väntar dagens arbete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela