Real Time Analytics

Livet På En Kant

Funderingar ang nya "stallplatsen" (Dagens spartips)

Publicerad 2012-03-18 19:15:55 i Hästägarnas bästa spartips,

Jag har funderat lite på det här med nya stallplatsen. Den är billigare än den jag har nu, men jag kommer att behöva åka dit varje dag. Jag har inte den tiden. Om det nu är så att jag måste lägga tid på bete är det kanske lättare JAG har ett eget bete och hyr in andra?

Det ligger ju helt i min nya profil om att ha så låga kostnader som möjligt samt att få det här till något bra. Ju mer jag tänkt på det desto bättre känns det. Istället för en kostnad har jag en intäkt. Nu ska jag bara hitta ett bete att hyra samt några som vill hyra in sig där.

Även om det nu inte är möjligt för alla. Gör en intäkt av kostnaden är dagens tips!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela