Real Time Analytics

Livet På En Kant

Första videon på mig och Norton

Publicerad 2012-03-21 20:35:13 i Norton,

Här kommer den första videon av tre på mig och Norton från idag. Jag får väl ta tillbaka det jag skrev om att min häst inte går i två delar för det gör den ju här. När jag var färdig och ställde in honom i stallet märkte jag att han hade lite ont i ryggen. När det snöade häromdagen hade jag gjort en miss och de gick utan täcke. Han är väldigt känslig och han kanske hade ont sedan dess? Här är iaf en video från idag. Det kommer två till, men det verkar gå lite segt att få upp dem så ni får nöja er med den här tills jag har varit ner sista vändan i stallet.

Det känns kanske som att jag var lite väl kaxig häromdagen, men men jag får väl stå mitt kast. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela