Real Time Analytics

Livet På En Kant

Fördelen med att ha en skimmel när det är lerigt

Publicerad 2012-03-16 16:18:28 i Ante,

Nu kanske ni tycker att jag är helt knäpp som skriver att det är en fördel att han en skimmel när det är lerigt ute. Alla som har häst vet att skimmlar alltid är smutsiga. Allt syns liksom. Tacksamt nog har jag blivit belönad med en lergrå skimmel. Det är kanon.

Ante
Född 2006
Färg Lergrå

Så här ser han ut före snabb-borstning: *Notera att hästen faktiskt HAR lera på kroppen på den övre bilden.



Så här ser han ut efter min lilla speedy-rykt



Praktiskt häst va? Härmed rekommenderar jag skimmlar som de mest praktiska hästarna när det kommer till lerperioder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela