Real Time Analytics

Livet På En Kant

En dålig dag. =(

Publicerad 2012-03-21 16:03:02 i Vanlig vardag,

Jag har haft en riktigt fålig dag idag. Ska gå ner till stallet nu och rida en sväng. Jag har en liten  idé om att filma lite för då kanske det känns bättre och jag har något att gå efter. Som det är just nu sitter jag bara och tror att jag är kass, när jag kanske inte är det. Det är också jobbigt när man får lite attityd att leva upp till attityden och vara så bra som man påstår. Tänk om jag floppar. Nu är inte jag så orolig för över vad ni tycker utan jag är mer rädd för känslan av att jag ska känna mig misslyckad.

Jag får jobba på det för jag tror att det kan bli bra i slutändan ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela