Real Time Analytics

Livet På En Kant

Det ska vara åt det sexigare hållet

Publicerad 2012-03-27 22:32:00 i Vanlig vardag,

Nu har jag lämnat iväg mina älskade försäljningsprylar för försäljning. Det känns både lite vemodigt och samtidigt bra. Nu kan jag fokusera på vad som ska köpas in. Både jag och hon som tagit dem på försäljning är överens om att det är kläder åt det sexigare hållet som gäller.

Ikväll satt jag och kollade på stringtrosor och ett set med korsett och string. Jag vet att det är lite horny horny, men det säljer alltid. Om det är något alla människor är intresserade av så är det sex och är de inte intresserade av det behöver de verkligen en korsett. Stringisarna kanske kan beställas omg. Jag väntar på svar från grossisten. Nu jävlar ska jag köra på asså. Jag är taggad till tusen på det här.

Vem vill inte ha snygga underkläder liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela