Real Time Analytics

Livet På En Kant

Det här var roligt!

Publicerad 2012-03-27 17:02:25 i Vanlig vardag,

Kom hem och var lite deppig över en sak som hände igår. Det är tur att man ibland får positiva saker också. Såg precis att jag blivit länkad på en sida på nätet. Det var inlägget om mina utförsäljningar som blivit länkad på http://www.stringis.com/. Väldigt roligt att det kom besökare därifrån idag. Jag blev verkligen inspirerad av att sälja nu. Det känns jätteroligt.


Nu ska jag städa det sista. Gjorde lite grovstädning i helgen, men har finstädningen kvar. Blir fint när sista finishen är färdig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela