Real Time Analytics

Livet På En Kant

Det här med val av klubb?

Publicerad 2012-03-19 21:38:50 i Vanlig vardag,

Jag sitter här nu och kollar lite på vilken klubb jag ska tävla för i år. Jag tycker om den klubben jag tävlade för sist.

Nu verkar inte de ha så mycket just i år. Grejen är väl att jag tycker om att tävla för den och känner mig hemma där. Det lättaste är kanske att tävla för dem ändå. Det är liksom min klubb. Jag förhörde mig lite om klubben där jag jobbar och det hade vissa fördelar faktiskt, men jag vet inte. Jag får fundera lite på det helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela