Real Time Analytics

Livet På En Kant

Deadline för svar

Publicerad 2012-03-08 22:17:56 i Vanlig vardag,

Man kan ju inte vänta i all evighet på ett svar. Deadline är satt till klockan nio imorgon. I min värld så svarar man ju på en gång, oavsett om svaret är ja eller nej. Inget svar alls är samma som att inte hälsa på en person dvs det lägsta man kan komma till. Det jag skrev var ju inte så avancerat heller.

"Hoppas allt är bra med dig. Såg att du var förbi i helgen, men jag var upptagen med min häst som var dålig så jag kunde inte komma och säga hej. Vill du träffas och ta en fika i helgen? Jag vågade inte ringa annars hade jag gjort det. ;-)"

Jag tycker inte att det verkar så svårt att svara på det. Det är ju en ja/nej fråga och kräver ingen avancerad uträkning. Jo, jag känner mig hyfsat korkad just nu som öht ens hörde av mig. Det kan jag erkänna. Gjort är gjort. Jag håller med en som jag känner. Det lättaste hade varit om personen bara hade bett mig dra åt helvete. Då var det klart liksom.

Kommentarer

Postat av: Fanny

Publicerad 2012-03-09 05:45:34

Ett bra sms tycker jag. Det var väldigt rakt och trvligt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela