Real Time Analytics

Livet På En Kant

Dagens ridpass på Norton i bilder

Publicerad 2012-03-17 16:44:01 i Norton,

Här kommer bilderna. Norton var kalasfin att rida idag. När jag precis börjat skritta och var färdig kom det in några i ridhuset och en av dem kunde tänka sig att ta några bilder. Jätteroligt att ha några kort på mig och Norton igen vid ridning. Han ska ju enligt tränaren få smeknamnet "Herr Myrslok", men det går sådär kan jag meddela. Vi kör lite mer giraffstuket på formen. Jag är nöjd överlag med min egen sits. Finns en hel del att bättra överlag dock.
Vad tror ni? En Lätt B borde vi väl kunna hanka oss igenom på hyfsad procent?













Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela