Real Time Analytics

Livet På En Kant

Antestatus 4/3 - inga bilder bara ord

Publicerad 2012-03-04 21:26:09 i Ante,

Ante var bättre på eftermiddagen igen. Han hade 37,7 och benet var mindre svullet. Nu satte jag på bandaget i morse igen och han har haft det hela dagen. Tydligen är det så att kärlen hålls ihop med bandaget och när jag tog bort det kan det ha svullnat mer. Nu har han bandaget i natt och vi hoppas att benet ser bra ut igen imorgon.

Jag har en dag kvar på Metacamet tror jag och efter det hoppas vi att det fortsätter bli bättre. Penoveten gick ut ur kroppen nu på eftermiddagen. Det var även det jag tog kort på och la ut i förra inlägget. Sprutorna innehåller 33ml totalt och kanylen är 4 cm. Om man nu, som jag var innan, är spruträdd försvinner det när man sprutat häst några gånger. Efter att ha tryckt in monsterkanylen är vad som helst litet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela