Real Time Analytics

Livet På En Kant

Antestatus 10/3

Publicerad 2012-03-11 10:31:26 i Ante,

Jag vet att den tionde var igår, men det här upptäckte jag igår och ska göra en ny check idag. Det blir en dagens uppdatering då.

Igår när jag kollade hans ben ömmade han uppe vid fästena på insidan. Det kändes inte så bra. Jag vet inte om det var senan eller gaffelbandet. Jag ska kolla igen idag. Benet är nog för svullet för att man skulle kunna ultraljuda, men det blir bandage på igen.

Det är möjligt att han fortfarande bara är öm och att det inte är en skada i sig. Jag ska kolla idag igen. Såren ser fina ut och har läkt ihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela