Real Time Analytics

Livet På En Kant

Antes ben är mer svullet =(

Publicerad 2012-03-04 09:43:31 i Vanlig vardag,

Nu när jag kom till stallet på morgonen var Antes ben mer svullet. Jag tänkte att jag skulle vara snäll och lpta hästen gå utan bandage över natten. Jag vet inte om det var det eller något annat. Igår var han mycket bättre och galopperade lite i hagen till och med. Det kanske inte var så bra.Han hade 38,0 nu i temp och har haft 37,6 de senaste gångerna. Han får gå in tidigare idag och sedan tempar jag honom igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela