Real Time Analytics

Livet På En Kant

Vägen till resmålet....

Publicerad 2012-06-18 09:20:00 i On the road,

Just som ni läser det här landar planet. Nästa steg för oss kommer att bli att hämta ut hyrbilen och sedan lyckas ta oss till destinationen. Anledningen till att vi inte åker tåg utan har valt att hyra en bil är nämligen att det var nästintill omöjligt att ta sig dit med tåg.


Inledningen på vägbeskrivningen till destinationen. Känns som "ett säkert kort", eller ska jag säga känns som att det kan bli spännande? =)


Lite åt vänster? Allt är ju en fråga om defintion


Känns jätte bra att det avslutningsvis på vägbeskrivningen fattas en punkt....Åtminstone skrivaren hade väl kunnat samarbeta.

Om ni inte hör något från oss ikväll hamnade vi nog på felaktig ort. Kommit på var vi ska förresten?

Ha det gött!

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2012-06-18 16:59:24

Var gärna med i veckans blogg, kommentera bara att du är med :D

http://byfia.com/2012/june/veckans-blogg-2.html#comment

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela