Real Time Analytics

Livet På En Kant

Tack alla ni som hjälpte till med insamlingen!

Publicerad 2012-06-28 16:37:00 i Vanlig vardag,

Jag har precis lämnat av våra gåvor. Tänk vad några få personer kan göra tillsammans. Kvinnan från kyrkan sa att hon direkt kunde se att ALLA våra saker skulle kunna komma till användning.

Vi har bidragit med nya underkläder, vanliga kläder, skjortor, jeans, tröjor, toppar. Vi var och köpte shampoo, balsam, duschcreme, deo, hudlotion, tandkräm, tandborstar, tvättmedel, sköljmedel och andra saker som behövs för att leva en stund.

Jag tror inte vi förstår hur det kan vara så om man inte någon gång varit helt utan pengar. Alltså helt, helt utan pengar. Tänk själv att inte ha råd att köpa en ny tandborste och sedan kunna få en ny. Jag tror inte vi förstår. De kanske inte har råd att köpa tandkräm och bara har kvar den gamla tandborsten och borstar tänderna med.
 
Jag hade tänkt ta bild och lägga ut, men jag hann inte. Förutom mig och en till som la ut 150:- var så har ingen gett mer än 100:- och pengarna har gått direkt till verkliga saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela