Real Time Analytics

Livet På En Kant

Provridning förra helgen och uppföljning igår

Publicerad 2012-06-02 10:58:24 i Norton,

Japp, så är det. Det var provridning av Norton. De kommande fem veckorna från och med nästa fredag har han en annan ryttare. Det blev en perfekt lösning för både mig och familjen vars dotter har hyrt honom.

Eventuellt fortsätter hon efter som medryttare om allt fungerar. Det här blev precis så som jag önskade att kungen skulle få ny person han kunde lära rida. Snäll som han är ställer han upp på det mesta och gör sitt bästa.

Härligt att se den gamle mannen komma till sin rätt och när jag tänker på det är det nästan så att jag börjar gråta. Att han kan få göra ännu en människa lycklig med sitt stora hjärta och kärlek till livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela