Real Time Analytics

Livet På En Kant

Måste bara berätta en sak inför resan....

Publicerad 2012-06-13 00:15:47 i Vanlig vardag,

Alltså jag trodde jag skulle ramla av stolen igår när jag hörde att vi kommer att ha jacuzzi på rummet. Woho liksom. Fatta vilken lyx. Just nu efter allt hårt trädgårdsarbete längtar jag till att sitta i det varma vattnet. Happysmile redan nu. =)

Ja, vad ska man säga. Övriga spekulanter på offret LPEK(LivetPåEnKant) bör göra sin röst hörd innan iaf..... =)

Ha det gött! Nu ska jag sova.

Visste ni förresten att jag sa till honom att ett av de ställen jag måste resa till innan jag dör ligger i närheten och han är SÅÅÅ gullig och bokar resan hit! Jag vet faktiskt inte om någon varit så  gullig mot mig förut. Det sägs att om en man verkligen, verkligen tycker om en kvinna gör han allt för henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela