Real Time Analytics

Livet På En Kant

Lite ledsen idag

Publicerad 2012-06-22 17:14:22 i Vanlig vardag,

Jag vet att jag inte borde vara det eftersom jag kom hem från min semester precis. Nu var det lite andra saker som gjorde det. Det är fan inte lätt att leva alltså. Jag vet inte om jag ska skriva vad det är som gjort mig ledsen då det innefattar en annan person eller om jag ska hoppa över det. Vad ska man säga "my heart belongs to someone else"? Det är inte heller bra. Jag måste nog börja leta mig en ny typ av män om jag öht vill ha med dem att göra i fortsättningen.

Näst på schemat står iaf midsommarfirande och ta hand om hästar så det är väl bäst jag sätter fart. Jag grät en syndaflod en stund och det känns faktiskt lite bättre efter det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela