Real Time Analytics

Livet På En Kant

Jag orkar inte åka på någon jävla semester

Publicerad 2012-06-08 17:36:53 i Vanlig vardag,

Jag tänker nog stanna hemma. Det är hopplöst att hitta biljett till tänkt ställe för under 6000:- och det känns inte värt ´et. Nu är det ju inte jag som betalar, men jag vill ändå inte åka och spendera så mycket pengar på bara biljetten när man sitter och nöter arslet i en jävla stol. Dessutom är det hopplöst att ta sig från hotellet och tillbaka till eventuell flygplats. När dessutom den som man tänkt åka med har extrema åsikter gällande avresedag samt hemresa att restiden dit knappt är värd semestern känns det meningslöst. Nej, jag tänker nog stanna hemma istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela