Real Time Analytics

Livet På En Kant

Jag har tagit tjuren vid hornen nu

Publicerad 2012-06-24 16:44:07 i Tvåbenade problem,

Jag gjorde det idag och hörde av mig till honom. Nu fick jag inget svar, men han brukar jobba och ringa upp senare. Jag hoppas att han inte är någon fegis som inte vågar.
Om jag tänker efter vad han gjort för mig och vad han faktiskt är beredd att göra inser jag att han är intresserad. Jag vill bara veta vad det är som är problemet. Allt brukar ju gå att lösa och just i det här fallet känns det som en män är från mars och kvinnor är från venus-grej. Om jag tänker efter och är rimlig följer det helt och hållet mönstret i boken. I min värld är det bättre att fråga rakt ut då. Bara han vågar svara. Någon mes vill jag ändå inte ha.

Kommentarer

Postat av: fanny

Publicerad 2012-06-24 19:37:00

*håller en tumme*

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela