Real Time Analytics

Livet På En Kant

Igår blev det bara lite arbete i trädgården

Publicerad 2012-06-14 11:42:57 i MyTrädgård,

Igår passade jag på att ansa lite id uteplatsen. Louise var förbi och drack en kopp kaffe och kom med den briljanta iden att ansa lite i syrenen som växer precis utanför. Uteplatsen har varit väldigt skuggig och jag förstår inte att jag inte tänka på det innan. Sagt och gjort agerade jag skogshuggare och genast blev det mycket ljusare på min uteplats.


Spaljen som jag bara börjat på ännu. Ska snickra färdigt på den innan jag åker. I lådan har jag satt lite krasse, blev dock sent, men jag hoppas på lite växtlighet iaf. Kanske inte så hög som spaljen för den har jag tänkt kapa lite.


Jo, jag vet. Snöskyffeln känns ju lite overill just nu. Ska ställa in den i förrådet. =)

Jag satte även ner några aklejor i rabatten och förgätmigej. De sistnämnda såg inte särskilt krya ut i morse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela