Real Time Analytics

Livet På En Kant

Första steget till min butik

Publicerad 2012-06-28 17:30:53 i Vanlig vardag,

Ja, jag har nu tagit första steget till min butik. Jag har öppnat ett konto för betalningar. Satt innan här idag och tänkte att jag skulle betala för själva webshopen och då strulade banken med att betala dit. =( Det har blivit något kodfel när jag bytte kort i våras så jag kunde inte betala online med det nya.

Jaja, jag börjar ändå. Betalningslösningen för den sidan är nu färdigregistrerad och vet ni vad? Det fanns en donera-knapp som man kunde skapa. Sagt och gjort har jag nu gjort en.
 
Varsågoda! Min donera-knapp till bättre behövande. Valfritt belopp och jag lovar hederligt och innerligt att donerade pengar endast och för alltid går till behövande och då menar jag hela summan.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela