Real Time Analytics

Livet På En Kant

Ett steg närmare avfärd.....

Publicerad 2012-06-01 13:04:00 i Vanlig vardag,

Eftersom vädret ser ut som följer, regn, grått och trist är det en innedags om gäller idag. Usch och fy! Sommaren försvann någonstans. Det är nog mer så att man på en gång solen kommer och det är varmt några dagar vänder en par blad i kalendern och tror att det är juli. Vi är inte där riktigt än!

Dagen ägnas alltså åt annat. Bland annat resan. =) Idag hittade jag ett nytt resmål med bra pris och bra boende. Det skulle kunna bli suveränt. Medresenären hakade på och vi ska planera lite närmre. Update to come.....



Känns inte direkt omotiverand att boka en resa när det ser ut såhär utanför dörren. Tack och lov tar sig blommorna jag planterade förra helgen toksnabbt och har börjat blomma för fullt.
Gällande blommorna är nu den stora frågan: Vad fan ska jag göra av min borstnejlika? Den ska ju bo i sol och jag läste fel på etiketten och trodde den kunde bo i skugga. Hmmmm........

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela