Real Time Analytics

Livet På En Kant

Det verkar inte särskilt lovande

Publicerad 2012-06-24 21:50:21 i Tvåbenade problem,

Jag ringde honom tidigare idag och fick inget svar. Det i sig är inte så konstigt för han jobbade antagligen. Han brukar inte svara på dagen. Dock känns det inte särskilt lovande att han inte ringt upp eller hört av sig ännu.

Han brukar visserligen inte ringa för kl 22, men ändå, någon form av svar borde jag väl kunnat få. Om han inte hör av sig idag skiter jag i det och jag vet faktiskt inte ens om jag orkar höra av mig senare någon gång. Varför? Det var ju inte direkt så att han visade något intresse under resans gång och jag undrar dessutom varför han bjöd med mig om han nu inte var intresserad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela