Real Time Analytics

Livet På En Kant

Butiken Up and Running! =D

Publicerad 2012-06-30 00:46:14 i Vanlig vardag,

Idag hade banken fixat med min kortbetalning på nätet och min butik är igång. Än så länge har jag bara hunnit lägga upp tre produkter, men jag lovar att fixa resterande snarast möjligt!

Det krävs lite räknande hit och dit och det vill jag inte göra mitt i natten. Nu ska jag lägga mig för som vanligt har jag MASSOR att göra imorgon. =( Nåväl, listan betas väl iaf av sakta men säkert.
 
http://underbaraunder.myshopify.com/

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela