Real Time Analytics

Livet På En Kant

Bidragen snart i hamn

Publicerad 2012-06-27 16:43:03 i Vanlig vardag,

Efter en dag med lite spridning av behovet av hjälp till de behövande är vi snart i land med alltihop.
Imorgon ska det inhandlas lite extra till det två familjerna. Det var inte många som ville vara med och hjälpa till med en 10:a, bara de fattigaste jag känner. Ni andra kan fortsätta sitta på era feta arslen och bli ännu tjockare.
Min mamma fick ihop 7 par trosor till kvinnan som behövde det, men som inte jag hade rätt storlek i mitt lager.

Tänk vad lite som kan hjälpa en annan människa. Nu ska jag ner till stallet och ha lite stallmys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela