Real Time Analytics

Livet På En Kant

Toknervös!

Publicerad 2012-07-22 16:13:00 i Ante,

Ja, det kan man lugnt säga att jag är. Trots veterinärens dömande ord har jag bokat tid för provridning. Jag har själv ridit hästen och talat om för den som ska prova hur läget ligger till. Förra årets sjukdom har gjort att jag har väldigt nedsatt koordination i vänster sida. När då hästen behöver mer stöd på den sidan än andra gör det att det bara blir svårare för oss båda. Jag har även förklarat det här läget.
 
Därav att tid är bokad trots detta för provridning av Ante. Det jag är nervös för är: Ska han hålla måttet? Är hästen verkligen så bra som jag hoppas? Är den bara skit?
Jag vet egentligen innerst inne att jag vet svaret. Jag har aldrig haft fel förut. Enda anledningen till att jag egentlgen kom på den här tanken själv var att jag insåg att jag inte kan ge hästen möjligheten att bli så bra som den faktiskt kan bli. Sedan är ju frågan är han bara bra, är han bra-bra eller superduperextra bra?
 
Vi får helt enkelt svaret snart...
.
 
 
 

Kommentarer

Postat av: johanna

Publicerad 2012-07-22 16:55:14

hej! Allt bra? :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela