Real Time Analytics

Livet På En Kant

Sedan, helt plötsligt, då bara händer det!

Publicerad 2012-07-19 23:13:12 i Vanlig vardag,

Det här var på min mail idag. Vill jag verkligen jobba med hästar? Jag tycker ju verkligen inte om mitt jobb idag. Måste fundera lite på det här. Om inte annat kan jag åtminstone åka och prova. Jag vet att "min bästa vän" följer med och jobbar i närheten så jag har honom som moraliskt stöd.
 
We are looking for horse loving people who like working with young horses. We are a big stable with 220 horses. We are working from 7 (30 m break) until 12 and 13 until 17 clock. Saturday until 12 and Sunday is free. Your job will be doing the stable, cleaning and riding horses. We have only young horses ( 3,4 and 5 years old) You also must break horses. Rooms are on the yard. Your salary depend on your skill ( xxx-xxx € month).

I would like to invite you for a trial period of 2-3 day.
Should we be happy with your work we can offer you employment immediately.

Här är en bild som jag fick med i mailet.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela