Real Time Analytics

Livet På En Kant

Nu är det dags för ridlektion

Publicerad 2012-07-30 09:59:13 i Vanlig vardag,

Om några minuter kommer min kusin och ska rida lektion. Det verkar vara min nya grej. Jag har fler inbokade den här veckan. Jag vet inte vad som hände. Förrförra veckan spånade jag och en annan om lektioner och huxflux dök de bara upp.....typ lite bara sådär helt plötsligt på något sätt. Jaja, roligt när det flyter på.
 
Ska det fortsätta så här måste jag ha en till häst som kan ställa upp. Ante känns inte riktigt lämpad. Han ska ju dessutom på BootCamp.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela