Real Time Analytics

Livet På En Kant

Nervös inför vad som komma skall

Publicerad 2012-07-24 12:45:27 i Vanlig vardag,

Sitter här på lunch nu och är sjukt nervös inför torsdag. Först hade jag inte tänkte delge er, men jag kan som inte hålla mig. Det är ju på torsdag DET ska ske. Idag ska Ante få nya frampjucks. Dehan har på sig trillar snart av av sig själva. Igår var ju jobbigt och jag lär ju få fler jobbiga dagar. Vi får väl se vad proverna visar också. De tog ju även fästingprover igår. Jag har annat att tänka på också. Var på arbetsintervju, men jag vet inte om det är jobbet jag vill ha egentligen. Torsdag är iaf nervositetsdagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela