Real Time Analytics

Livet På En Kant

Fest igår och arbete idag

Publicerad 2012-07-01 08:36:18 i Vanlig vardag,

Jag var på fest igår. Det var skitkul och jättetrevligt. Jag var chaufför eftersom jag glömt att höra om det var någon som kunde fodra åt mig och ena hästen i stallet skulle tempas också.Jag träffade iaf en massa nytt trevligt folk som jag hoppas träffa igen.

Idag blir det till att hämta lite möbler nu på morgonen. Jag vill ju bara hem nu och fortsätta med shoppen, men det får vänta till lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela