Real Time Analytics

Livet På En Kant

Efter några tunga dagar......

Publicerad 2012-07-31 21:25:20 i Vanlig vardag,

Känns det äntligen som att jag kan se en ljusning. Fan vad skönt!

Man kan inte ligga på latsidan bara för att man har semster. Det bara ska gå. Sakerna jag måste göra alltså. Jag lånade några Disney-filmer, inte tecknade, utan med vanliga människor och det gör att hela världen känns lite mer magisk på något sätt.
 
Någonstans kanske spärren släppte. Den där dåliga spärren som suttit i någon månad nu. Häromdagen vaknade ett jävlar anamma i mig och nu ska jag lyckas. Jag bara måste. Någon dag ska jag berätta, men som det är just nu kan jag inte. Min integritet är för stor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela