Real Time Analytics

Livet På En Kant

Bra start på semstern!

Publicerad 2012-07-26 23:16:45 i Vanlig vardag,

Ja, det här var en väldigt bra dag för start på min semster. Nu på kvällskvisten är jag än mer nöjd med dagens händelser.
 
Imorgon ska jag ringa och ställa lite frågor angående jobbet jag blev erbjuden. Det är några saker jag undrar över. Det bästa med det här jobbet är att jag kan ha med Vson och det är ju guld värt.
 
Finansieringen av Antes utbildning håller på att formas också. Det är en hel del pengar det handlar om och det krävs mycket uppoffring för det, men men. Som jag skrev innan. Siktar man mot stjärnorna når man åtminstone trädtopparna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela