Real Time Analytics

Livet På En Kant

Woho!!!! Bilder på Pandoras Hope!!!

Publicerad 2012-01-24 18:48:29 i Pandoras Hope,

Ja, det är inte direkt att det blivit mycket inlägg om MB eller Hoppan på den här sidan. Det är inte lätt när de inte finns i närheten och det händer som ingenting med dem förut att de är "där borta".

Idag såg jag att de lagt ut bilder på Hoppan och naturligtvis delar jag med mig. Jag tycker att man kan se flera likheter med Ante. Bla huvudets form, nacken och manken som sitter väldigt långt bak i förhållande till frambenets position.

PS Jag har stulit bilder, men jag hoppas att det är ok. =P

Jag tycker att hon har samma små ögon som Ante och den lilla inåtbuktningen på nosryggen. Den trodde jag kom från Looping (Antes pappa), men det kanske är från MB.


Jag tycker mig också kunna se vissa liknande drag när det gäller halsansättning. Vet inte om jag bara inbillar mig.


Manken sitter som på Ante väldigt långt bak. Nu kan det kanske växa till sig. Det vet man kanske inte när de bara är lite mer än ett halvår. Jag är heller ingen expert på området. Den ser väl ok ut, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela