Real Time Analytics

Livet På En Kant

Vegoblogg och mansproblem(igen!)

Publicerad 2012-01-07 10:52:03 i Vanlig vardag,

Här sitter man och tror att man hittat något roligt och så är det en fucking jävla vegoblogg. Då föredrar jag nog frukostmackebloggen. Usch! Ska ju inte läsa andras bloggar ju.

Det var så trevligt igår att ha sällskap här ute på landet. Inte för att jag känner mig särskilt ensam annars, men att ha besök så var riktigt trevligt. Det är nästan så att jag har lust att åka och hälsa på någon eller bjuda hit någon idag också. Får fundera vidare på det. Det är skönt att bara vila arslet i soffan också.

Idag ska jag ta ner Ante i ridhuset och longera lite. Han fick ju lite vila och sedan när jag skulle sätta igång honom igen fattades det en sko så vilan blev lite längre. Norton tänkte jag kolla att han är helt 100 fräsch och det tänkte jag göra i ridhuset också. Ibland tycker jag att han är lite knackig, men han har aldrig gillat underlaget på den här volten vi har. Jag har haft hästar här för en massa år sedan också och han tyckte inte om den som ung, pigg och kry heller.

Det är nog planen för dagen. Lite sugen är jag på att dejta någon igen faktiskt. Det är två jag har i åtankte, men den ena känns lite dum för jag vet ärligt inte om jag är intresserad av och den andra åker som bort två månader från imorgon. Han vill jag nog ändå helst träffa, men jag vet inte. Det blev lite knepigt det här. Tur jag har en man redan. V ni vet, han är perfekt och klagar aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela