Real Time Analytics

Livet På En Kant

Trött, less, men åtminstone just nu mätt

Publicerad 2012-01-03 18:32:49 i Vanlig vardag,

Ja, det är precis det jag är idag. Det finns nog en hel del anledningar till att jag är både trött och less. Just idag var det en avgörande grej.

Jag tycker inte om när problem uppstår och jag som blir anklagad för att det ska vara mitt personliga fel när det på sätt och vis är ingens. Nåväl, det har ju med någon annan att göra och detr inte mitt fel personligen. Tack och lov! Sedan kan jag också vara glad att jag inte är den anklagande personen när jag ser mig själv i spegeln varje morgon.

Jag brukar tänka så. Den jag ser i spegeln när jag kliver upp varje morgon vill jag tycka om och jag tycker om mig själv faktiskt. Det finns nog en hel del som inte gör det.

Det finns vissa principer jag har och en av dem ska jag skriva om en annan dag. Inte just idag dock för det kan härleda till en specifik händelse och det vill jag inte. Det är ingen speciell som läser här och så, men det kan se lite dumt ut att skriva just idag bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela