Real Time Analytics

Livet På En Kant

Tror jag ska få mer infall!

Publicerad 2012-01-28 00:01:03 i Vanlig vardag,

Det var asnice att åka iväg på bion och det var mer än trevligt och roligt att träffa hon som jag inte träffat på x antal år. Vi var överens om att det sällan är någon som hakar på ens infall som man lägger ut på fb. Är det så att när frågan är riktad direkt till en person så tror man inte att den är just till en själv? Jaja, får bli bättre på att haka på andra jag också. Tyvärr, kändes det som att vi inte alls hann avhandla våra tio missade år på den stunden. Får väl se till att fixa en återträff snart igen. Ha det gött. Själv sitter jag på tåget hem och efter att ha irrat och känt mig exakt som den lantis jag blivit på centralen kollade jag en extra gång att det verkligen var märstalinjen jag klev. Sitter djupt inne, men jag ska erkänna att jag klev på fel en gång och kom till sumpan istället. Det var tungt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela