Real Time Analytics

Livet På En Kant

Soffan is da shit

Publicerad 2012-01-17 16:45:24 i Vanlig vardag,

Har kört soffhäng hela eftermiddagen nu och lite sova på soffan ska det också bli. Imorgon måste jag vara på topp då jag har lilla kursen jag gått på några gånger nu. Sist var jag så trött att jag höll på att somna en stund. Det var inget roligt eftersom den var riktigt bra och jag verkligen vill ta del av den.

Jag har några som visat intresse för att bli medryttare och någon som ska komma och provrida. Kanske blir bra det här ändå.

När jag vilat upp mig lite ska ni få nya lite roligare inlägg än de här sista jag skrivit om mina sömnproblem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela