Real Time Analytics

Livet På En Kant

Så här mycket har inte jag skrattat på länge

Publicerad 2012-01-11 10:01:23 i Vanlig vardag,

Igår låg jag ju i soffan hela dagen och såg på tv. Nu tog de osedda filmerna slut så jag kollade igenom playkanalerna. På tv3 Play hittade jag det sjukaste jag sett på länge i Elsas värld. Hjälp vad jag har skrattat. Så sjukt roligt. Det är till och med så att jag måste läsa boken. Just nu är jag på avsnitt fem av tio. Tacksamt nog kommer det att komma tio till som jag fattade det.

Katastrof igår. Såg idag när jag öppnade här att jag stavat fel - i rubriken. Det är faktiskt tragedi och katastrof. Hur kan jag göra en sådan tabbe? Nej, blir till att läsa igenom lite bättre i fortsättningen. Tursamt nog är det inte många som stavar rätt ändå. =P

Nu ska jag fortsätta vara pinsam med Elsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela