Real Time Analytics

Livet På En Kant

Puh! Det tog lite tid och jobbigt var det, men nu är det fint!

Publicerad 2012-01-08 15:51:35 i Vanlig vardag,

Gick ner till stallet för att fixa med hästarna och det. Nu tog jag ingen riktig före bild för jag hade inte tänkt göra så mycket, men jag tog en innan jag precis städat undan det sista. Stallet är ju hästarnas hem och de förtjänar att ha rent, säkert och fint.

Så här såg det ut medans jag höll på. Här var jag ändå nästan färdig.
 

Det här ser ganska skräpigt ut som en första anblick.




Lite städning så ser det genast lite bättre ut.


Ser trevligt ut att komma tillbaka till.


Ja, det här duger väl att komma tillbaka till lite senare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela